دست خالی شهرزاد ۳ در بازار

سریال شهرزاد از معدود پروژه های موفق شبکۀ خانگی بوده است که توانست در فصل اول بسیار موفق عمل کند و رضایت مخاطبان را جلب کند، این سریال که توانست با تکیه بر موفقیت چشمگیر فصل اولش، پا به عرصۀ تولید و پخش فصل دوم بگذارد، اخیرا از سومین فصلش رونمایی کرده است.

سید حمیدرضا عظیمی (مشاور بازاریابی) در یکی از یادداشت های خود به بررسی ابعاد مختلف سریال شهرزاد از منظر بازاریابی و تبلیغات در فصلها مختلف و پیش بینی وضعیتش در بازار در فصل سوم پرداخته است که توصیه می کنیم ویدیوی زیر که مربوط به همین نقد و بررسی است، را تماشا کنید و همچنین مقاله ای که در پایگاه اطلاع رسانی صنعت پیرامون «افت عملکرد بازاریابی سریال شهرزاد در فصل سوم» منتشر شده است را مطالعه کنید.

مقاله اول : «بررسی اقدامات بازاریابی در شهرزاد ۱»

مقاله دوم : «نگاهی به افت عملکرد بازاریابی در شهرزاد ۳»

ویدیوی بررسی شهرزاد ۳ از نظر بازاریابی

درباره سینما تکست

سینما تکست؛ در اولین ماه از زمستان 1393 در تهران متولد شد ! سینما تکست با متنی ساده و صمیمی به سینما و هنر هفتم می پردازد.

این را هم ببین

اصغر فرهادی-فیلم سینمایی فروشنده

جایزه شهاب حسینی و اصغر فرهادی؛ متفاوت از همیشه

۱۹ سال پیش و زمانی که عباس کیا رستمی نخل طلا را تصاحب کرد، مردم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پاسخ این سوال را بدهید ! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.